är nog lite

Jag vill flytta. Är trött på att bo i lägenhet. Jag vill bo i ett hus med ett stort garage. Men jag har fan inte råd att köpa ett hus :-(  Fan att det ska vara så dyrt med boende, två tre millar är ju inget man snyter ur näsan precis.
Så jag får väl bo kvar i min lägenhet.
Kommer nog bli en ganska händelselös och trisst vecka, har inget kul als på G. Hoppas det blir gött väder till helgen så jag kan få köra lite hoj iaf, känner att jag behöver det så jag får rensat skallen.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Rensa bland dina saker så tar vi Ikea snarast!! =) De piggar nog upp lite i din lägenhet!

2009-03-31 @ 08:31:52
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0