240kg metall

Jag älskar min diskmaskin.
Den är liten, ful och ivägen. Men den för sitt jobb :-D
Vilken dag det har varit idag. Jag va ute å rasta hojen en sväng :-D  Fan va gött det va å grensla 240kg metall med dryga 100 hk på slangen. Höra ljudet av motorn som ylar vansinnigt gött över 8000 varv å avgasknallarna vid hård motorbroms som låter som ett mindre slagfällt :-D  Det värsta är att hojabstinensen inte blev mindre av den lilla svängen jag tog. Nu vill jag ha riktig vår!!!
Ont i ryggen fick jag idag :-( åkte en liten bit i en volvo v50 å när jaf skulle klivaur så genom ett trollslag hade jag ont i ryggen :-(
I sånna här lägen vore det extra bra att inte vara singel för det hade varit väldigt bra med lite rygg massage. Nu.
Om det nu är ont i ryggen jag har, kan ju vara latmasken som försöker krypa ut ;-)
Jo jag va på systemet en sväng å det höll på att bli slagsmål mellan två fyllekärringar. Riktigt spännande :-)

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Å tänk när vi ska ut och åka motorcykel! Jag måste bara plugga på lite i min handbok först dock! ;-)

2009-03-20 @ 12:53:12
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Micke

ja det är bäst du pluggar ordentligt ;-)

2009-03-20 @ 18:18:13
URL: http://whyjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0