Tillbaka till vardagen

Då va jag hemma från fjällen:-( hade ju gärna stannat några dagar till. För som vanligt kom ju det fina vädret när det va dax att åka hem. Det va dimma å snöfall varenda dag förutom igår när det va dax att åkahem, då va det klarblåhimmel och strålande sol. Men det va mycket snö iaf :-D

Även om vädret va kass så va det en väldigt trevlig resa med mycket kul folk i stugan.
Pajade tummen oxå råkade vurpa i backen men tummen är nästan hel igen.
Men knappt hinner jag landa hemma förens jag e tvungen att springa iväg på fest, fast det va ju inte så besvärligt. Å det va ju en massa söta å snygga tjejer där :-D  Å det gillar jag ju. Efter en mycket trevlig fest så bar det av till lokal, å det va faktiskt bättre där än jag trodde. Men ibland känndes det lite ensamt när de jag känner kom bort i vimmlet.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Ja, ibland blir man minsann lite ensam på Hotellet när alla försvinner! =)

2009-03-15 @ 13:45:48
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0