Slitet Visa kort :-S

Enligt den dryga tjejen på Forex är mitt visa kort för slitet. Fast det funkar aldeles utmärkt överallt. Men forextjejen vägrade att dra kortet i kort läsaren bara för att det saknades lite plastfilm som inte har något med kortfunktionen att göra. Allt som ska finnas på kortet finns visaloggan, visahologramet, präglingen och fullt fungerande magnetremsa. Det är inte offta jag blir arg eller otrevlig mot folk men idag blev jag riktigt arg på forextjejen när hon behandlade mig som en kortförfalskare å vägrade acceptera mitt fullt fungerande äkta visa kort som betalningsmedel utan att ens prova det. Så jag va bara tvungen å fråga om hon va dum i huvudet. Viket hon givetvis är. Så jag lommade iväg till bankomaten för att ta ut kontanter, när jag kommer tillbaka för att köpa mina pengar med papperspengar som jag tog ut i en bankomat hon kan se från sin kassa synar hon de krispiga bankomatljumma sedlarna som om jag är värsta falskmyntaren.
Ibland kan man undra vad det är för fel på folk.
Eller så ser jag väldigt kriminell ut.
Men jag blev på lite bättre humör när jag kom hem för i brevlådan låg mitt ex av svensk öl bok, som jag beställde för några veckorsen.
Å det är bara imorgon kvar att jobba innan det blir fjällen :-D Ska bli så gött att få åka lite skidor. Men innan fjällen blir det en bölwlingkväll på lördag :-D

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: olsson

Ha en rigtigt go semester

Och du skit i första och sista åket som vanligt.

2009-03-05 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0