Sex dioder

Kvällssnacks e gott :-D
Idag blev det heta tigerräkor. Jag är grym på att göra hetaräkor. Till efterätt blev det chillichokladglass.
Har en liten rolig mätare i min bil som gör att man gasar som bara den.
Det är en varvtalsindikator som består av sex lysdioder, där den första tänds vid sådär 5500varv å den sissta vid 6700 å då när alla sex dioderna lyser är det dax att växlaupp. Men man får ju körstil som en biltjyv när man ska köra med tända dioder. Men det är jävligt kul :-D

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Den där glassen lät lite lurig. E de verkligen gott??



Å klart jag inte undviker dig på Tidy... Jag kan väl inte hjälpa att du drar iväg till Volvo dom dagarna jag tar mig i kragen och hälsar på?!!! ;-)



Kram

2009-03-24 @ 20:19:34
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Micke

den glassen är bäst

tror inte heller att du undviker mig det verkar nästan så ;-)

2009-03-24 @ 20:24:15
URL: http://whyjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0