Semester

Va gött det ska bli att vara lite ledig nu. Lite partaj i helgen å sen upp till fjällen för å plåga kroppen i pisten, för att landa hemma lagom till nästa partaj. Mycket partajande nu. Å ännu ett partaj väntar helgen där på. Partaj tre helger på raken alltså. Tur jag är ung å frisk :-S
Jag gillar ju inte kvällspressen men igår tror jag de nådde botten av förstasidesstoff. Flika skjuten i skolan. Ungenfär. Oj tänkte jag har de börjat med skolmasakrar i sverigen nu! Nja, flick stackarn hade blivit skjuten med en softairgun. Å det är ju fan inte värre än att bli skjuten med en ärtbössa. Hur fan kan det vara en nyhet? När jag va liten hade vi ju ärtbösse krig på rasterna å inte skapade det några tidningstubriker ala " Skolbarn krigade på skolgård"

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Haha! Jag reagerade med på den nyheten!!

2009-03-06 @ 21:43:31
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0