Regn :-D

Tänk att det känns som om jag inte gjort nått på hela helgen men jag har ju gjort massor med tråkiga men nödvändiga saker som, tvättat, lagat mat, vårfixat hojen å lite annat småplock. Riktigt tråkigt har jag haft det men tiden har gått ganska fort ändå. Men tyvärr har jag fortfarande en massa saker kvar att göra som borde vara gjorda. Så jag får väl göra de en annan dag.
Gött att det regnar begövs lite regn för å spola bort dammet på vägarna så man slipper få allt gammalt vägdam i och på sig när man kör hoj.

ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Jessika

Ja, så sett kanske de e bra med regn men jag e måttligt road av vädret ändå.

2009-03-22 @ 22:12:06
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0