räkningar

Vilken dag. Det har varit full spruta hela dagen å det är ju ganska bra då går ju dagen fort.
Har kört nya E-klass en sväng i dag men det va ingen större skillnad mot den gammla. Fast jag är ju inte mycket för benzar så det kan ju bero på det, en benz fanatiker känner säkert grym skillnad.
Blev lite glad idag när jag betalade räkningarna, det blev ju pengar kvar på kontot för en gångs skull. Är ju kuligare när man slipper läggatill slantar för att betala räkningarna.
Inhandlade en del påsköl idag man måset ju testa vilken som är bäst så man vet till påsk. Men jävlar va dyrt det blev :-S
Imorgon är det fredag :-D  ska bli riktigt gött med helg. Hoppas det är gött väder så jag kan köra lite hoj.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Räkningar e ingen höjdare men jag tror nog inte du har så mycke räkningar så de inte går runt vanligtvis! ;-)

2009-03-26 @ 22:13:32
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Micke

nä, det går väl runt för det mesta men de sissta månaderna har varit stora svarta hål

2009-03-26 @ 22:35:15
URL: http://whyjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0