Professor Kalkyl


I dag har jag varit lite virrig, eller ganska mycket virrig om jag ska vara ärlig.
Det började med att jag skulle åka från jobbet å hämta en sak hemma, inget konstig med det. Väl hemma upptäckte jag att hemnyklarna låg kvar på jobbet så det va bara att åka tillbaka å hämta dem å åka hem igen.  Men jag kom iaf ihåg vad jag skulle hämta. Sen funka hjärnan någorlunda resten av dan. Ända tills jag sluta jobbet å skulle åka till affären. Till affären kom jag men inte till rätt affär :-S Å det kom jag inte på förens jag va inne i fel affär.
Så jag har varit en riktig professor Kalkyl idag. Varför vet jag inte men det kan ju vara vårvädret som sätter skallen i spinn eller kan jag vara ........?
Kan berätta att om det kommer osannolika mängder snö närmsta tiden så är det mitt fel för imorgon åker vinter puckarna av bilen å sommar svålarna tar plats:-D

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag lovar att de kommer komma massa snö nu. Men bra som tusan att ha någon att skylla på! ;-)

2009-03-18 @ 09:04:36
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0