Köksslav

Idag har jag varit en redig pöjk, har slavar i köket i drygt en timma. Har lagat mat som jag ska ha med mig till fjällen. Två olika rätter blev det, köttfärssås och fläskfile i rödvinssås. Givetvis lagade jag stora grytor så jag fick massa lunchlådor. Å nu sitter jag å pimplar i mig vinet som blev över från matlagningen å det är riktigt gott ett vin på primitivodruva från puglia i italien. Canaletto heter det om nån undrar.
Fan jag skulle skriva nått men men jag har helt glömt vad det va. För mycket tankar som flyger omkring i skallen, blir väl bättre efter onsdag.

ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej och tack för kommentaren i min blogg!

Såg att du inte trodde så många skulle läsa din blogg, men nu har i alla fall jag läst igenom hela, från dec tom dags dato :) Mycket givande och rolig läsning, så jag återkommer. Ha en jättefin dag.

2009-03-03 @ 08:04:54
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Micke

Tack :-D

2009-03-03 @ 18:25:47
URL: http://whyjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0