jag besegrade min köplusta

Idag har jag varit riktigt redig, gick upp tidigt å jobbade lite å sen drog jag till yamaha som hade lite reahelg. Va väldigt nära att jag köpte mig en ny komplett mc dress från topp till tå med skor, byxor, jacka och hjälm. Men förnuftet tog överhanden å det blev inte nått. Behöver ju inte nya hojkäder men de va väldigt coola så sugen är jag fortfarande. Men en ny hjälm behöver jag faktiskt, den gammla funkar säkert i år oxå men den börjar bli lite gammal å det kan ju va bra å skydda det lilla som finns inne i skallen.
Jävlar va sugen jag blev på att köra hoj nu på eftermiddagen, kunde ingen tro att det skulle bli så fint väder medtanke på hur det regnade i förmiddags.
Nä nu är det dax å ladda inför kvällens äventyr. Om det blir några.

ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0