Att vara snygg

Kom å tänka på hur jobbigt vi snygga människor har det. Det är ju mycket som går emot oss bara för att vi är snygga. Det är ju svårt att veta om andra uppfattar oss som trevliga eller om de bara vill vara i vår närhet pga vår skönhet? Kanske det är så att vi skrämmer bort personer bara för att de tror att vi är för snygga för att umgås med dem eller så tänker de att om man är så snygg så måste man vara jävligt korkad! Många tror säkert att vi är väldigt ytliga, vägrar ta oss på allvar å missar att vi även är vackra på insidan. Jag tror även att många känner sig hotade av oss snygga å tror att vi ska sno deras partner bara genom en blick.
Nä det är allt bra skönt att jag inte är snygg, så folk uppfattar mig som den otrevliga jävel jag är ;-)

Ja, då va det tisdag. Jag borde åkt å köpt lite norska pengar å pilsner idag. Men varför göra nått idag som jag kan göra en annan dag. För så spännande är det ju inte att köpa pengar. Å jag känner mig inte riktigt i form för sånna utflyckter. Morgondagen kommer tyvärr allt närmare å det känns. Men det ska bli skönt när morgondagen är avklarad.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Fan, tänk om man ändå vart snygg. ;-)

2009-03-03 @ 20:26:39
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0