Återvinning å stenskott

Återvinning är ju bra, men måste man återvinna allt?
Varför måste vi återvinna gammla glömda artister i melodifestivalen? Är det inte bättre att vi klömmer dem för gott. Vem tusan har fått försig att damma av gammla stjärnor som Lili & Sussi, Mikael Rickfors och Susanne Alvengren? Klart det är Christer Björkman och svt som kommit på denna briljanta idé. Men varför? Är det inte bättre att ge plats till nya förmågor?
Fick ett stenskott i vindrutan igår fan va irriterande, å mitt i synfältet oxå. Tur jag kunde laga det så det inte är så irriterande nu. En såndär bögbil(Saab) körde om mig i en hiskelig fart för att sen smita in precis framför mig å sakta in så stenarna sprutade över min bil. Varför kör folk om å sen lägger sig framför i lägre hastighet än min? Kan inte riktigt förstå sånnt å deffenetivt inte på motorväg.
Om en vecka e jag färdig packad för fjällen, fan va gött det ska bli å skida lite ner för branterna. Men innan trevlig fjällresa blir det en tung onsdag då  jag ska på begravning, har blivit tillfrågad att vara fanbärare på begravningen. Jag vill men jag vet inte om jag klarar det å jag måste bestämma mig i morgon.

ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0