Vilken jävla dag

Tänk att det aldrig kan vara lagom mycket att göra på jobbet, antingen är det för lite eller för mycket. Idag va det deffenetivt för mycket att göra. Men vi knöt ihop säcken tillslut. Morgondagen blir nog inte lugnare det blir full fart hela dagen. Tur det är fredag imorgon så jag kan lägga mig å dö efter jobbet å vakna till fram på lördagkväll för en stilla kväll på krogen :-)
På tal om krogen så glider man ju lätt in på öl å jag måste verkligen åka till Tyskland snart så jag slipper slängaut en massa pengar på finöl på systemet.

Nä nu får jag ta mig en pilsner

Kommentarer
Postat av: Jessika

Så de blev en pilsner iallafall!! ;-) Najs! Jag avstod från mitt gamla rödtjut.

2009-01-29 @ 20:26:34
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0