Vårkännslor :-)

Minne som en jävla guldfisk har jag, andra dagen på raken jag glömmer min lunchlåda hemma å tvingas äta läskiga och svindyra hamburgare på sveriges sämsta Mc Donalds. Klart jag kunde handlat nån annan stans men vem fan har tid att tråla runt efter mat?

Fast det va så råkallt idag fick jag vårkännslor idag. Det va inte sånna vårkännslor man får när solen börjar värma å töserna börjar använda korta kjolar som slutar strax ovanför grenen å linnen som får en bh att likna en ylletröja.
Nä, det va bättre en så! Jag stod å kollade på min mc å våndades över hur fula hållarna till packväskorna är, men kom i samma skede på att det börjar bli dax att planera mcsommaren :-D  Det blir nog mcträff i smögen sissta helgen i maj, sen borde jag komma iväg till Norge en sväng. Men jag har en så dum chef så jag får säkert inte nån semester när det är bra väder.


Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag förstår vad du menar med alla dessa vårkänslor!! Jag blir tokig när jag tänker på att köra bil med grym musik, mina snygga solglasögon och lite roligare kläder än jeans och stövlar! =) Åhhh!!! Sommaren är som bäst innan den börjar. Typ! ;-) Å glöm inte att jag ska åka med dig en repa på biken också... De du!

2009-01-28 @ 08:44:33
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0