Äntligen Måndag

Då va vet måndag med ny vecka med nya möjligheter.
Men vad har jag för möjligheter?
Finns säkert hur många som helst, men är jag mottaglig för möjligheterna? Har lite av en downperiod nu på det privata planet. Känns som det mesta går en annan väg än min för tillfället. Men det vänder ju nån gång som tur e. Snart hoppas jag!

Va händer i veckan då? Nja, det händer väl inte så mycket denna veckan förutom att det verkar bli en hel del att göra på jobbet å det är ju positivt när man jobbar i bilbranchen i dessa tider.
Sen vår jag väl besöka nått lokalt vattenhål i helgen så jag får svinga en å annan öl, åsså blir det kaffeservering i scoutstugan där jag å mina vänner står för fikat nu på söndag.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Välkommen till bloggens fantastiska och beroende framkallande värld! Ser fram emot en massa sarkastiska inlägg från dig nu!!

2009-01-26 @ 22:47:00
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0