Äntligen helg :-D

Japp, då va det fredag bara två dagar kvar till måndag :-D
Förvånasvärt lugn fredag idag, gick låsa dörren på firman prick kl fyra. Å det är inte vanligt. Men som i ett trollslag när jag satte . på föregående mening ringde en kund på mobilen, men det gällde ett jobb på måndag.
Snart dax att kila iväg till kompisen å dricka öl, det är ju inte fel en fredag. Sen får vi se va jag hittar på imorgon, men nån form av utgång blir det. Finns ju hela tre ställen att välja på men ett går bort direkt å ett går nästan bort så det blir väl det tredje stället fast det är långt som fan dit.

Kärringar i trafiken borde fan förbjudas. Två gånger har jag blivit prejad idag av vingel kärringar som inte fattat konceptet med filkörning. Att man kör i en fil å inte vinglar mellan filerna bara för att vägen råkar svänga. Hur svårt kan det va!!!

Ha bästa helgen

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag hoppas inte de var jag som vinglade mellan filerna igår! ;-) Vilka ställe är de som går fetbort då? Hotellet?? Hahaha!!

2009-01-31 @ 08:48:09
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Micke

Nja, det borde vara hotellet men idag e det faktiskt FF som går bort :-O

2009-01-31 @ 09:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0