trött

Fredagsfest är ta mig tusan inte en lek så här på lördagen. Helvete va trött jag är idag. Men vi hade väldigt trevligt.
Hm, undra vad jag ska hitta på en underbar dag som idag? Vädret är ju fantastiskt men orkar jag dra nytta av det fina vädret, jag borde göra det iaf. Kanske skulle ta mig en promenad efter jag varit å handlat. Kan ju vara en bra uppladdning för kvällen som säkert kommer bli mycket spännande å intressant i soffan gloendes på melodifestivalen. För mycket kuligare än så kommer nog inte min lördagkväll bli.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Våra kvällar e nog rätt lika, bänkad i soffan med dator och vin! =)

2009-02-14 @ 20:36:38
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Anonym

Låter som ni två passar bra ihop. Kanske ni skulle börja dejta?

2009-02-15 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0