Tomglas och räkningar :-(

Finns ju många saker som e roligare än dessa två ting.
Men tyvärr är det ju saker man måste göra, tog säkert en timma å fixa med alla jävla tomglas som ska kastas i en kontainer i nån idiotkonstruktion som gör att man måste kasta in flaskorna en å en. De gör det inte enkelt å attraktivt att sopsortera. Man borde ju kunna ta kassen med tomglas å hälla ner flaskorna i kontainern. Sen har man de roliga pantautomaterna som hela tiden bråkar å säger att flaskan/burken inte är giltig fast den är det.
Nä det ska vara enkelt att sopsortera. Fram med användarvänlg förpackningsåtervinning.
Va ju dax att knacka in räkningarna idag å det va ju sådär kul, det va ovanligt få denna månaden men det va jävligt stora va bara två under 2500 å resten va större. Men den ena räkningen av den räkning jag betalar helst av alla. Det va försäkringen på hojen bara 5100 i år :-S men det är värt varenda krona :-D även om jag får leva på vatten å ris resten av månaden.
Tänderna sitter fortfarande kvar

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag tänkte ju med blogga om mina räkningar idag... =) Gött att du fortfarande har tänderna i behåll!

2009-02-25 @ 20:13:13
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0