Rulltrappor!

Tidig start idag, hängde nästan på låset till saluhallen. Där strosade jag runt en stund å kolla in vad jag skulle ha. Det blev tre korvar och två ostar. Tyvärr jobbade inte Claes för han hade spelat golf å fått ryggskott(verkar farligt med golf) så jag fick handla av Karin istället. Där efter kolla jag läget lite i olika affärer men det hade ju inget kul. Pep vidare till allum för o svulla i mig lite lunch på max, å påpassligt hade de rea på skidkläder på intersport å stadium. Bra tänkte jag men va besviken jag blev, de hade ju bara haschplanke kläder å skidbyxor i sorlek jättestor :-( Knallade vidare till bokaffären å där hitta jag iaf en inflyttningspresent  till Jessika min mentor i bloggvärlden. Å det va ju skönt så slipper jag tänka på det, fast hon kommer säker döda mig när hon får den.
Nått som kan irritera är alla rulltrappeåkare som verkar tycka att rulltrappan en nån form av åkattraktion på Liseberg. Varför ståstill å vara ivägen bara för att trappan/bandet rör sig har väl inte benen slutat fungera? Å stå på höger sida så vi med funktionella ben kan komma förbi. För jag tycker inte det är så spännande att stå å titta på ett köpcentra fransusandes i sakta mak.
Nä du blir det till å ladda inför kvällens aktiviteter, som inte blir så spännande, blir väl lite melodifestival sen blir det nog inte mycket med.
Föresten det är ju gött väder så jag får nog ta en sväng på 100kubikaren:-D

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Nu blir jag nyfiken!!!

2009-03-01 @ 16:16:25
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Micke

På vad? Rulltrappaor?

2009-03-01 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0