Skit också :-(

Hade en blogg klar i huvet men nu är den helt borta, kommer inte ens ihåg va den handlade om. Snacka om guldfiskminne. Men det kan ju knappast varit nått spännade jag tutat ihop eftersom jag tappa det så totalt.
Så jag får skjuta från höften istället.
Har ju inte varit nån speciell dag idag, mest vanlig vardagslunk å ganska lugnt på jobbet. Va en sväng på mitt gammla jobb å snackade lite med mina gammla favorit kolegor J, L och P. Alltid trevligt att träffa dem. L träffade jag på krogen i lördags å hon såg mig dansa med en gammal flamma å det va tydligen dagens hetaste ämne. Kul för dem att ha lite att skvallra om.
Hmm, nu e jag hungrig men jag har ju inget kul å äta hemma.
Får väl leta upp nått att stoppa i magen.

ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Jessika

Haha!! Kvällens hetaste ämne var de väl inte riktigt!! ;-) Men nästan!! Haha!!

2009-02-02 @ 22:03:48
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0