Kosmetisk tandvård

Idag är första dagen på vägen till det perfekta stomatoleende!!!
Nä, riktigt så glamoröst är det inte å jag är deffenetivt inte så fåfäng. Men jag har faktiskt varit hos käftis å filat bort en massa av mina framtänder för att på torsdag få nya framtänder då jag med mycket smärta å besvär lyckats med konststycket att slå sönder båda mina framtänder under årens lopp. Inget jag kan rekomendera. Förmodligen är det jävligt dyrt att göra nya tänder så det är tur att jag har bra försäkringar.
Ska bli väldigt spännade å se hur de nya täderna blir. Just nu har jag fått tillfälliga framtänder som ser ut som fan, ser ungefär ut som skämttänder man köpte på Buttriks när man va liten. Hoppas de riktiga blir lite bättre.
Har varit produktiv i köket med tillverkning av matlådor idag.  Det blev pastasås med fläskfilet.
Ungefärligt recept: fläskfilet i bitar, lök, vitlök, champinjoner, majs, chillisås, cremefraische, salt å peppar. Pasta kokade jag oxå.
Nä nu får det bli torsdag så jag slipper mina frankenstein tänder.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Mohahahaha!! Jag har inte ens lagt märke till dina buttericks-tänder men de kommer nog bli galant med nya! Sen e de dags för nästa fest hos mig och då får du se till att inte trilla med cykeln igen.

2009-02-16 @ 21:51:56
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: olsson

Jag såg inte något annorlunda på dej idag.

Så så farligt är det nog inte.

Kommer du ihåg att du lovade mej att inte cyckla hem? :)

2009-02-17 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0