Knutbysekten

Strax ska jag bänka mig framför tvn å kolla på Knutby vägen hem. Egentligen är jag inte mycket för sånna dokumentärer men denna intresserar mig.
Varför gör den det?
Jo, det är faktiskt så att jag har träffat alla tokfransar i den såkallade Knutbysekten. Eller alla vet jag inte men alla som va inblandade i morden. Nu är det ju inte så att jag är en religös fanatiker utan motsatsen ganska anti mot religin över lag. Men jag har en väldigt massa släktingar som är pingstvänner. Så det va pga min kusin jag kom att träffa dessa tokar då hela bunten va med på hennes bröllop. Fast på den tiden va det ju ingen som visste att de kallades Knutbysekten för de hade ju inte skjutit på varandra då, va bara första frun som ramlat i badkaret med lite hjälp av Helge? Som nu va lyckligt gift med sin nya fru. Som kom att bli skjuten nått år senare.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Nu ska jag börja kalla dig för Knutby-Habbe för du är ju nästan släkt-i-släkt med dom! Hahahahaha!!

2009-02-12 @ 22:20:39
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Micke

Nu vet jag inte om jag tycker om dig.



Jo klart jag gör det

2009-02-12 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0