Känns som torsdag idag

Helskummt alltså, har kännts som torsdag hela dagen. Undra varför?
Kanske för att det har varit ganska segt på jobbet ett par dagar. Blir ju så jävla långsamt när man har förlite att göra. Men jag lär väl få ätaupp det där med lite å göra imorgon efter som jag skickat iväg kolegan på semester, antagligen kommer det hagla in jobb resten av veckan.
Jag borde nog kolla min hemma mail oftare, kollade den i dag å där låg en kalasinbjudan som jag höll på att missa. Men det gjorde jag ju inte så på fredag blir det partaj :-D Är livsfarligt att partaja på en fredag, risken för överfyllning är överhängande.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Kul med partaj och lite överfyllning är smällar man får ta!! =)

2009-02-10 @ 22:20:00
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0