Inte några tänder idag:-(

Va på ganska gott humör idag ända tills jag kom till tandläkaren. För det visade sig att de nya tänderna inte hade kommit å att de behövde fila bort lite mer av det lilla som e kvar av mina riktiga tänder för tandteknikern kunde inte göra så tunna fasader. Å det va väl inte hela världen tyckte jag å nya provisoriska tänder gjordes för att fästas på kvarvarande taggar å jag va ganska nöjd då de nya provisorierna känndes bättre än de gammla. Men det va inte länge de ville sitta kvar, så efter två timmar satt jag med mina framtänder i handen å va ganska nere. Hade väl inte varit så farligt att va utan tändet men det isar ju så förbannat i tanden. Men bara när jag öppnar munnen å ibland när jag andas genom näsan. Men jag fick tag i min tandläkare ikväll så han får komma in å fixa i morgon på sin lediga dag, rätt åt han.
Nu blir det till å kolla på Knutby.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hoppas de blir nya tänder imorrn då!! =) Å hoppas de var trevligt att kolla på programmet om dina släktingar! Mohahah!

2009-02-19 @ 22:48:55
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0