Hellboy 2 The Golden Army

Söndagsfilm i min hemmabio. Helt ok film, måste ju erkänna att jag är väldigt svag för filmer baserade på serietidningar.
Men vad ska jag göra resten av söndagen? Borde ju göra nått nyttigt men hur kul e det? Så jag kommer nog att slappa resten av dan. Tills det e dax att åka å bada bastu.
Måste ju bara säga att Freddie Wadling bjöd på ett underbart uppträdande igår på melodifestivalen. Helt klart mycket bättre än de tävlande bidragen, men det e ju inte så konstigt eftersom han är en legend.
Nä nu får det bli lite slappa med film eller ps2.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Trevligt med lite bastubad. Eller de tycker jag kanske egentligen inte alls för jag hatar att basta. ;-) Men hoppas du hade de gött iaf! Haha!!

2009-02-08 @ 20:59:14
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0