Helgen är ju fan jobbig

Jag hade för mig att man skulle vilaupp sig på helgen men så är det tydligen inte, i torsdags hade jag inte nått planerat förutom lite fix med kompisens bil. Men först blev jag bjuden på middag på lördag som tack för hjälpen med bilen, å på fredagen blen jag helt oväntat värd för ett litet partaj trodde jag men det blev ju massa mad folk tillslut. Blev lite stressat ett tag då gästerna stod å väntade utanför dörren när jag kom hem, trodde ju iaf att jag skulle kunna få en halvtimma eller nått för att plockaundan det värsta å hinna duscha. Men så bra va det inte utan det fick bli så att jag duschade å J fick städa. Å det blev en lyckad kväll tillslut, med lite singstar som avslutning innan det bar av till krogen. Vad jag inte visste va att jag va så grym på att sjunga, spöade skiten ur alla på singstar :-D
Givet vis trillade min provisoriska tänder ut i lördags igen men jag orkar fan inte sätta dit dem igen så nu får jag se ut som en tok tills på tisdag när jag får de riktiga. Hoppas verkligen att de sitter fast bättre!

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: olsson

Tycker inte nått synd om dej.

Komma hem,duscha ,(jobbigt)och få hemmet STÄDAT??(väldigt jobbigt)

Kan tänka mej att anlita J medans jag duschar:)

Hela söndagen till för att slappa.(även det känns tungt:)

Hoppas allt med tänderna löser sej.



2009-02-22 @ 19:28:36
Postat av: Jessika

Tack för en kul fredag!!! =) Å jag tror du tyckte de var praktiskt med mitt sällskap! ;-) Får vi göra om snart minsann!

2009-02-22 @ 21:31:58
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0