Helg e skönt

Tror jag iaf. Har inte tänkt göra nått i helgen förutom lite strosande i saluhallen å ta en koll på bokrean. Sen får jag väl bänka mig framför tvn å kolla melodifestival eller nått, mycket kuligare än så blir det nog inte i helgen om jag inte får för mig att ta en sväng på krogen. Vilket inte är helt omöjligt att jag får för mig när sitter å knaprar på ostar å korvar jag köpt i saluhallen.
Måste säga att det har varit en ganska behaglig fredag idag, ganska lugnt på jobbet å till lunch provade vi byns nya pizzeria som bakar i vedeldad stenugn. Det va en riktig höjdare får jag säga.
På tal om goda saker provade vi stans godaste semla enligt AT här om dan. Å de hade banne mig rätt. Tyckte den va lite dyr en femma mer än de flesta andra i stan. Men den va den absolut godaste semlan jag ätit nån gång, den va lätt värd den extra femman. Va som ett halvt samlag å äta den.
Kom å tänka på att jag borde ha en sport bil så att fordonsflottan blir komplett. Givet vis ska det vara en cab så den blir ett mellanting till min gammla Honda

och hojen

som kan vara lite opraktisk om am vill ha med sig nått mer än extra kallingar.
Vet inte riktigt vad för bil jag vill han men Honda S2000 liggar ganska bra till å Bmw Z3.
Jag får fundera ett tag på det lär ju ta ett tag innan jag får råd iaf.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

En Bmw vore väl inte fel?? =) Då ska jag glida med dig i den ibland!! :-D En semla som e som ett halv samlag låter intressant. Vart hittar man skapelsen?

2009-02-27 @ 19:20:54
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0