Fixardag

Idag har det varit fixardag på jobbet, varit på banken, lagat trasiga saker å sånnt. Å jag har provat min nya svets som jag svetsade ihop ett lampstativ och en rullpall som va trasiga. Det är riktigt kul att svetsa lite synd att jag e så kass på det. Vi får paja mer saker på jobbet så jag får svetsa mer :-D
Nackdelen med en fixardag är ju att det tyvärr inte kommer in några pengar, men får väl ta igen det en annan dag.
Va en sväng på mitt gammla kneg å hämtade bröd jag beställt å jävlar va de snackar sex på det stället nu för tiden :-O
Hmm, vad ska jag hittapå nu då? Känner inte för å slappa i soffan ikväll.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Haha!! Vi snackade inte så mycke sex innan du kom kan jag lova. Men sen blev de bara värre och värre. Tillslut var de nära att jag åkte med Ängberg i nya Opeln på en provkörning... Hahahahaha!!

2009-02-09 @ 19:50:39
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Micke

menar du på nått sätt att jag är roten till allt ont?

2009-02-09 @ 20:23:20
Postat av: Jessika

Nej, självklart inte Mikael. Hur kan du tro att jag menar så?? ;-)

2009-02-09 @ 21:33:22
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Micke

kanske för att jag förmågan att få fram folks goda sidor :-S

2009-02-09 @ 21:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0