Det känns som onsdag idag:-S

Varför känns det som onsdag idag? Helkonstigt.
Antagligen är det önsketänkande så jag e en dag närmare helgen.
Då va det gjort, anmäld till MCträff i Smögen sissta helgen i maj. Ska bli kul att slåss, supa, lemlästa icke bikers å annat löst folk. Nä, klart jag inte ska göra sånna dumheter jag är ju en ganska snäll kille å det är en ganska stillsam mcträff. Men supa kommer vi iaf göra. Känns lite konstigt att åka på mcträff ensam, har ju alltid haft exet med innan. Men hon va ju inget ex då.
Ska bli riktigt kul att åka dit, blir bra kickoff på mcsesongen. Men förhoppningsvis kommer jag ju ha hunnit köra en massa hoj innan dess. Borde ju va mcväder i mitten på mars med lite tur :-D Å med ännu mer tur kanske jag fått sållt min gammla suzuki så jag kan köpa en Mt-01 till våren.
Slänger in en bild på min underbara hoj, det är inte denna jag ska sälja.

ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0