Båtmässa igen

Jaha, då har jag spenderat en stund på båtmässan å det va väl sådär kul, bara en massa plasekor i olika storlekar å den omtalade jubileumshallen va en riktig besvikelse, snarare färre gammla båtar än vanligt. Men jag hittade en båt som skulle passa mig perfekt förutom en liten detalj, de dära 1000000kr som saknas på kontot :-( Största behållningen på mässan va att luncha med en kompis som jag inte träffat på länge.
Tyckte det va ovanligt mycket billar å folk i Göteborg även för en båtmässa, å när jag gick förbi scandinavium så såg jag att melodifestivalen går där ikväll så det va ju inte så konstigt att parkeringarna va slut.
När jag åkte hem konde man tro att hela allum stod i lågor men det gjorde det inte det va en gammel bmw som va så slut i motorn att hela partille låg i en tjock oljedimma känndes nästan som när rökmaskinen gick förfullt på 80tals discona.

Då va det väl dax å ladda för melodifestivalen, för mer spännande blir det nog inte idag

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Stackars Bmwn... Timmys svarta fara har nu hittat ut på gatorna igen!! =) Men som tur är så har den inte brunnit upp. ;-)

2009-02-07 @ 18:26:04
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0