Vilken underbar dag :-D

Har haft det ganska bra sen jag skrev här sisst :-)
I onsdags stressade jag ner till göteborg för å träffa min storkusin Sofie å hennes gubbe på Rovers, det visade sig att hon blivit en riktigt ölgormand precis som jag. Vi tjötade, drack, åt gott och hade aldeles för trevligt så jag fick ta ett väldigt sent tåg hem. Så jag va lite seg i torsdags.
I dag är årest bästa dag hittills det har nämligen varit hojkörning :-D  Riktiga premiärturen å den blev 19 sköna mil i underbart vårväder. Så nu har jag lite ont i rumpan. Men det är det värt.
Nu är jag mig förtjänt av en öl.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

19 mil är ingen skit. Å najs att varva ner med en öl. Bra dag ju!

2009-04-04 @ 17:04:30
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0