min helg

Jaha, då har veckan börjat.
Hoppas den blir kuligare än helgen. Gjorde inte nått kul i helgen, eller det gjorde jag ju en stund.
Fredags kvällen va totalt bortkastad, va så seg att jag knoppa in i soffan direkt efter jobbet å vaknade strax innan åtta. Så va det med den kvällen. Lördagen tillbringades några timmar på hojen å det va ju gött, men satans va kallt det va i lördags. Frös som bara den när jag kom hem, men tinade upp efter ett tag å släpade mig till nått matställe. Å söndagen va inte så spännande den heller, för att ha nått att göra halka jag ner till gbg å kolla lite. Men det va inte så spännande där men jag shopade loss rejält! Ventilhattar, tröja, dvdfilm och batterier, tror det gick på närmare 200kr.
Ja roligare än så har jag inte.
Blev riktigt förbannad här om dagen, va på mc donalds i byn, beställde en meny + en ostburgare. Ostburgaren hade de inte färdig! Hurfan kan de inte ha ostburgare färdiga där? Så jag skippa den då jag inte ville vänta 4 mc donaldsminuter, vilket motsvarar en kvart ungefär. När jag kom hem tog jag en sipp på colan, å den smakade inte som cola ska smaka, lyffte på locket å det va fan den blekaste colan på jorden. Då hade idioterna glömmt fylla colapulver i maskinen!
Jag ringde iaf å va ganska irriterad, de lovade att jag skulle bli kompenserad å att chefen skulle ta kontakt med mig. Men vi får väl se hur det går med det.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Ja, de var rejäl shopping i Gbg. Måste gjort ett stort hål i plånboken! ;-)



Surt av MacDonalds, jag har faktiskt med fått "svagdricka" därifrån. Hoppas de blir en bra kompensation!

2009-04-20 @ 23:25:37
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0