Elmia

Jaha, då va det bara en dag kvar av påsken, hoppas det blir lika gött väder imorgon.
Idag har varit en ganska ok dag, hoppa på hojen i förmiddags å susa ner till Jönköping å Elmia för å kolla på lite bilar å hojar. Skulle möta upp med några bilåkare där. Men det gick väl sådär, först va det omöjligt att hitta dem å sen när jag väl hittat dem tog det inte så lång tid innan jag tappade bort dem eller om de dumpade mig? Spelar ingen roll vilket för de verka inte ha nått motor intresse ändå. Så jag hade det nog bättre på egenhand då jag kunde kolla på det jag ville så länge jag ville å slapp vänta på när de andra skulle stå å dregla över nån bilradio med tv å sånnt.
Tyvärr va det inte så mycket kul bilar att kolla på, visst fanns det många fina bilar men inget som direkt stack ut. Men visst av det kul å se världens snabbaste gatbil "Loaded" å den verkar vara helt återställd efter crachen, sen hade ju Maddes engelsman gjort en snygg Mini igen, Monkybiken med sidovagn va ganska cool, Jakob roddarna va ganska tuffa oxå, rejsbyggena av Saabar va lite roliga oxå speciellt då de flesta hade Volvomotor och bakhjusldrift men det va inget på mässan som gav bestående intryck. Sen va det ju lite kul å träffa de bekanta som man sprang på.
Hem resan va ganska spännande då pojkarna i blått va flitiga, men jag klarade mig utan att bli invinkad myket tack vara underbara hojåkare som varnade mig. Kunde inte annat än att småle när en v70 som jag brännt förbi som senare glatt fläktade förbi mig när jag slått av blev invinkad framför mig.
Nä nu är jag rätt slut i både kropp å själ efter en lång dag på hojen å mässan.
Hoppas på bra väder imorgon så det blir lite mer hoj körning :-D

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Haha! Vi stod väl inte o dregglade över någon bilradio? Å klart vi inte dumpade dig... Du var ju bara spårlöst försvunnen rätt som det var ju! Kram

2009-04-13 @ 08:45:57
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0