provkörning å bikedagar

Jaha, då va det mesta av helgen över.
Har inte hänt så mycket spännande i helgen.
Igår eftermiddag va jag å provkörde en can am spyder, en ganska kul leksak ungefär som en snöscooter fast med hjul. Men inget jag skulle köpa så den va lite klumpig och svajig i höga farter. Idag bar det av till trollywood å bikedagarna, hade hoppats att jag skulle hitta en ny hjälm men de hade inget som va intressant så jag får väl åka på hjälmturne i gbg nån dag. Som tur va hade de inte nått annat kul heller så det blev ganska billigt, köpte bara lite olja och kedjevax.
Hoppas det blir lika gött väder imorgon.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

En sån där sak du provkörde, är det en sån med tre hjul? Dom e ju supergrymma... Fast jag har ju iofs inte provkört ngn! Lycka till med hjälmletandet!

2009-04-26 @ 08:02:36
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0