mekar micke

Ja, då va det lillördag. Men inte är jag å partajar :-(
Hade tänkt att jag skulle sätta mig i solen å ta en pilsner i eftermiddags, men det sket sig när jag kompå att jag lovat ställa ventilerna på farsans hoj innan helgen. Nu är det gjort iaf nu ska skrället bara skruvas ihop, byta generator olja, filter å stift. Så det blir nog inte mycket till valborgsfirande för mig imorgon.
Kom å tänka på att jag inte har hört ett ljud från mcdonalds angående colan utan cola som jag fick för snart två veckorsen. Men jag är inte förvånad.
Nä nu ska jag ta dendära pilsnern jag skulle tagit för länge sen.

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Inte förvånande ang MacDonalds alls näe... Usch!

2009-04-30 @ 08:13:49
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0