huva

Fan, körde i en trottoarkant jävel idag med bilen. Sådär kul med sånna märken i fälgen :-(
Sen blev ju inte dan bättre efter räkningarna betalats, konstigt att det inte kan bli nått över av lönen?
Förutom dessa bakslag så är det faktiskt ganska bra. Händer ju inte nått speciellt men jag bode ju köra lite hoj till helgen när det är långhelg igen :-D Sen borde jag väl försöka dricka lite öl till helgen, har nog inte partajat på över en månad. Å det är lite dåligt måste jag säga.
Måste ju fixa motorn på farsans hoj innan helgen oxå, så det får bli imorgon för sen är det ju helg. Fan va tiden går fort!

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

Men Mikael, varför i hela fridens namn körde du in i en trottoarkant? De trodde jag inte om dig!

2009-04-29 @ 00:41:11
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: olsson

Ja, långhelg för vissa,jobb för vissa:(

Så passa på att njuta när helgvädret lyser med sin sol.





2009-04-29 @ 23:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0