En underbar dag

Vilken fantastisk dag det har varit idag :-D
Har varit ute å kört hoj med lilla J bak på, hon va ganska rädd i början men efter en stund började hon trivas på bönpallen. Måste säga att hon va ganska behaglig å ha där bak, märktes knappt att hon satt där. Lite läskigt att hon är så smal  för jag såg henne knappt i backspeglarna. Men hon va med hela vägen hem. Vi stannade i trollywood å fikade på ett mysigt ställe intill älven.
Väl hemma satte jag mig i solstolen på balkongen å bara njöt av det underbara vädret å jag slummrade nog till lite oxå.
Men mu vet i tusan vad jag ska hittapå. Kanske en liten krogsväng ikväll om jag inte hittar på nått kuligare.
Glad Påsk

ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Jessika

haha!! tur att jag var behaglig att ha "där bak" men att så jävla smal e jag tyvärr inte du! tack för en himlans trevlig dag iaf!

2009-04-10 @ 19:03:56
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0